Fotografia przemysłowa

Czyli nowoczesna wizytówka
Twojej firmy!

Czym jest dla nas fotografia przemysłowa?

Fotografia przemysłowa jest dla nas bardzo ważnym elementem tego czym się zajmujemy, bowiem właśnie od tego zaczęliśmy swoją podróż. To dzięki niej nauczyliśmy się wielu cennych rzeczy, z których czerpiemy wiedzę do dziś. Ale może zacznijmy od początku, czyli czym dokładnie jest fotografia przemysłowa.

Fotografia przemysłowa w pigułce.

Fotografia przemysłowa to nisza fotograficzna skoncentrowana na obsłudze firm z sektora przemysłowego. Mogą to być firmy z przemysłu chemicznego, elektrycznego, wydobywczego, spożywczego, automotive, itd. Jest to rodzaj fotografii, który w unikalny sposób pokazuje atuty firmy – od detali produktów, maszyn i najnowocześniejszych urządzeń po ujęcia wykwalifikowanych pracowników i specjalistów.

Jesteśmy tam z naszymi kamerami, aby rejestrować rzeczywistość. Kiedy zaczniemy modyfikować to, co istnieje, pozbawiamy fotografię jej najcenniejszego atrybutu.

Philip Jones Griffiths

Dobry sprzęt to tylko jeden z wielu elementów!

Uważamy, że jako fotograf należy interesować się tym, co chce się uchwycić na zdjęciu, aby ujęcie wyszło jak najlepiej. Dlatego też lubimy zadawać pytania podczas spotkania bądź pracy, aby jak najlepiej zrozumieć to, co fotografujemy! W końcu to też w rękach fotografa leży odpowiedzialność za to, jak odbiorca zinterpretuje skończone dzieło (tzn. zdjęcia).
Fotografia przemysłowa obejmuje wiele sektorów, przez co jest też duże zapotrzebowanie na różne rodzaje fotografii np. fotografia architektoniczna (hale i linie przemysłowe, magazyny i zaplecza, parki technologiczne, wnętrza biur), fotografia produktowa (maszyny, urządzenia, gotowe produkty), fotografia portretowa (pracownicy i członkowie zespołu), itp.

Autentyczność jako klucz do pozyskiwania zaufania wśród klientów.

Może Ci się wydawać, że branża przemysłowa nie nadaje się do ładnych i ciekawych fotografii, wręcz przeciwnie! Każdy zdaje sobie sprawę z tego, że nie ma idealnych przedsiębiorstw. Dlatego też stawiamy na autentyczność i transparentność. Skupiamy się na zaletach, jednocześnie pozyskując zaufanie wśród nowych Klientów, a także przyszłych współpracowników. Małe odstępstwa od perfekcjonizmu są tym, co budzi ludzką sympatię.